hell?

battle royale

battle royaleandrequiem
baru habis layan cerita nih..battle royale ngan battle royale:revenge @ Battle Royale II: Requiem..battle royale is actually film yang kira dah lama gak aa…first film; battle royale, released in 2000 and the sequel; battle royale: revenge, in 2003..ceritanya tentang pemberontakan remaja terhadap orang dewasa..pastuh orang dewasa nih mengadakan akta 'BR act' yang mana sekumpulan pelajar dari kelas/sekolah yang terpilih akan ikut program survival di mana dorang kena berbunuhan sesama sendiri untuk survive program tu..the storyline is very interesting dan have quite many moral values..film nih dianggap kontroversi di jepun dan some other countries coz jalan ceritanya..filem jepun ni antara japanese film yang aku suka setakat nih..both battle royale and battle royale:revenge is great..i got this film from torrent site, thanx for all seeders..tapi aku tak seed laa..lembab komputer nak surf..πŸ˜› ..film nih kalo cari kat malaysia nih agaknya susah kot..aku cari kat sabah ni pun payah nak mampos..ada terjumpa battle royale, original punya, tapi subtitle in chinese..mana aku paham..kurang² nya kalo ada english tu kira okey laa..nasib laa ada underground..πŸ˜€ ..now, i'm still looking for uzumaki,(@k@ pusaran puaka, ada dalam kreko dulu²) a japanese horror film based on manga with the same title..aku jumpa kat torrent, tapi no subtitle..fully japanese..so, aku biarkan ja laa..dulu ada jumpa kat cd punya, tapi cam malas plak nak beli..πŸ˜›
>>download battle royale on torrent here.

Leave a Reply

