hell?

hari-hari..

memula dulu semangat sangat nak tulis blog..pastuh skarang nih macam dah naik jemu nak merapik kat internet nih..ok..nevermind..aku akan terus tekun menulis..selagi mampu merapu, selagi tu aku akan teruskan..😉 ..semenjak 2-3 ari lepas sampai laa ari nih, kerja aku ialah tiada kerja..kenapa aku tiada kerja?…kerana aku belum cukup kelayakan untuk cari kerja..tetapi aku tetap buat² ada kerja iaitu dengan membuat kerja-kerja bodo cam main tenet, main tu, main ni..macam² laa..asalkan aku bizi² sket, kira kerja laa tu..😀 ..bizinya aku 2-3 ari lepas adalah dengan mendownload movie², baca komik, main game, dan buat benda² yang kurang berfaedah untuk masyarakat, tapi berfaedah untuk aku..movie² yang sempat didownload like mission impossible 3, troy, the hills have eyes, lucky number slevin, dan the blair witch project..huh~..naik muak aku tengok movie² tuh..abis download satu, download lagi..dan begitu laa seterusnya..pastuh maraton movie utk 2 hari..gila eyH~..huh~..takpe..asalkan bizi..hehehe..benda lain yang interesting is Ahmad Deedat punya video dakwah and debate..masih dalam proses menonton dan mendownload..kang aku post pasal dia ngan video² debate dia..memang best tengok Deedat debate ngan paderi² and bagi ceramah..nanti download n tengok sendiri..

situation kat rumah cam ada peperangan..dam-dum-dam-dum-dam-dum..macam je laa..bukan ada orang berperang pun, tapi renovate rumah..huh~..tak aman idop..skit² dam..skit² dum..pastuh kebabummm..bunyi ape tu?..bunyi simen jatuh..😀 ..and juz now blackout..senang cerita, tiada karan..stat jam 11 gitu..aku plak, kalo dah time² gini, memang tak bleh tahan laa..dah laa bunyi bising..letrik plak out..huh~..naik bengang seketika..takpe..rilek²..amik buku The Da Vinci Code, sambung baca chapter 4..buku tuh best gak..tapi aku nih yang malas sangat nak baca..abis baca 2 chapter, tetiba letrik pun dah on balik…alhamdulillah..ilang kebengangan aku..hehe..dan sekarang, buka blog..nak release bengang..😀

Leave a Reply

