hell?

kisah frenster dan filem melayu…

letih + penat..nih laa akibatnya kalau jadi net addict macam aku..24/7 asyik depan komputer je..tido?..maaf..dalam 2-3 hari maybe ada laa aku tido dalam 5-6 jam..gila..looks like i have to reduce my stupid habit..😀 ..kalo tak, boleh jadi gila nih..last nite, dari pkol 9 pm sampai pagi buta, aku asyik customize my frenster..buat layout la, tukar css la, letak coding la..tapi, as i mentioned before, prestasi database frenster amat laa buruk..bila aku buat tu, buat ni, and update..kekadang 'ter'update..pastu bila nak update balik, tak dapat pulak..aku upload picz sampai 20 kali..tapi bila aku view, habuk tarak!..pastuh bila dah lama² sikit, aku login balik..Hoi~…bapak banyak gambar aku..sampai berpuluh²…satu hal lagi aku nak delete..isk..menyedihkan..aku buat layout untuk frenster, tapi malangnya pasal databes yang buduh tu, aku terpaksa pakai design asal..layout tak jadi…bila update, masih macam dulu….huh~…buat penat je aku design..

abis cerita frenster..aku pun relax kejap sambil menghilangkan rasa tenshen + sakit ati aku kat frenster..surf laa tenet nak cari benda² menarik..terjumpa laa hit counter…letak je laa..leceh gak ngan benda² free nih…wordpress tak bagi nak letak <embed></embed>…isk…terpaksa pakai hyperlink..bukan senang nak cari yang pakai hyperlink..mostly counter pakai embed + javascript..kat wordpress nih plak tak support benda² tu..nevermind..dah free, ikut je laa..time surf² blog manusia² dunia nih, tiba² terjumpa plak blog salah sorang kolumnis majalah, faisal tehrani ..actually, time skolah dulu..aku suka baca kolum yang dia tulis dalam dewan siswa..karya² dia ni menarik gak..respek oOo..kali nih, dia ada komen pasal cerita Gubra..alaa..si yasmin 'sepet' tu punya filem baru…dia tulis, filem nih menyesatkan akidah..pastu jalan cerita pun gubra macam tajuknya..(gubra bermaksud gugup @ gelabah)..ni antara sedutan komen faisal:

" Tetapi juga, saya kira, tanpa apa alasan sekalipun filem yang dipenuhi dengan ciuman, pelukan, dakapan, elusan, gentelan, pautan, gomolan, belaian, pegangan, ramasan, picitan, urutan, hempukan, goyangan, dukungan, kucupan, rabaan, geleman dan yang seumpama dengannya, konon untuk menggambarkan kasih sayang ini adalah sebuah filem yang meremehkan malah menghina persoalan amar makruf nahi mungkar. Peluk sana cium sini seolah-olah tema kasih sayang ialah peluk cium sesuka hati tanpa batas dan garis panduan."

ish..cerita apa nih?..macam cerita lucah je..tatau la..aku tak minat langsung ngan cerita² yang dibuat oleh direktor² dari malaysia..bukan semua la..ada yang bagus gak (tak nak mention…nanti dorang dapat publisiti.. :D)..tapi mostly direktor² malaysia nih hanya membuat karya 'sampah'..for me, it's not worthy to spend your money for their film..dulu, kawan aku ajak tengok filem melayu bertajuk kastelo..mati² aku tak nak ikut, tapi bila dah dipujukrayu..nevermind..i give 'them' a chance..aku dengar/baca review dari media, filem nih best..tapi aku langsung tak tertarik hati dengan review² tu semua..dan hasilnya..memang sampah..aksi ada, tapi tak boleh diterima akal..stunt yang sungguh tak logik + kerja yang melepaskan batuk di tangga..there's just so many fucking mistakes in that film..kalau mistake yang orang tak perasan, nevermind…tapi ni mistake yang terang² boleh dilihat dengan mata kasar tanpa perlu ada penelitian..sepanjang 1 jam setengah aku kat dalam cinema, aku asyik memaki hamun dan mentertawakan 'karya' ini..sampaikan member aku punya kawan pun naik rimas ngan aku…apa boleh buat..yang ko pi ajak aku tengok cerita nih..sapa suruh…😀 ..sungguh tidak logik apabila adanya orang main jetski kat sungai kelang…sungai kelang tuuu…bukan tasik @ laut…tapi sungai kelang…yang buruk lagi tercemar ngan sampah²..pastuh time tu plak air tengah surut..ada laa batu…jetski tu langgar batu dan terbang…masalahnya sungai kelang tu bukan takat 1-2 meter dalamnya..mau jugak 10 meter tu..dah laa time tu air surut..dengan batu yang begitu kecil, tapi efek perlanggaran yang macam langgar lori..boleh plak jetski tu terbang..ish~..buduh..buduh..dah tu hero landing ngan selamatnya tanpa ada sedikit pun kotoran/basahan dek percikan air time naik jetski..buduh..buduh..banyak lagi adegan buduh..tapi aku malas nak tulis..buat sakit jari je menaip..huh~

well…penat aku mengutuk…rehat sebentar…nanti post lagi~ 

3 responses

  1. Pingback: real estate toledo oh

  2. Pingback: loan mortgage second uk

  3. Pingback: pregnant female guppy

Leave a Reply

