hell?

frenster oh frenster..

tweak-tweak-tweak…apa yang aku tweak?…frenster..hehe..boleh dikatakan, tiap kali depan PC, benda nih laa yang wajib aku buka first..so, bila dah tiada kerja nak buat, main² laa ngan CSS (cascading style sheet) frenster..aku pun dah lama tak update profile, so kali ni tergerak plak hati nak main tweak² CSS..so, aku buang banner, buang navigation bar dan tinggalkan benda² yang simple ja..tapi..something stupid is happening in friendster. actually, benda ni dah happen agak frequent juga laa..one of them, testimonial hilang…dah berapa kali tah testi aku ilang…tapi pastuh ada balik…aku tatau laa what's wrong ngan database frenster nih..kali ni ilang lagi…tatau laa bila nak ada balik tu…jangan je dia delete testi aku ..sudah…satu hal lagi..tapi, kebodohan frenster nih bukan takat ju aje..bila aku nak personalize url aku…dia dah approve semua dan new url dah kena submit, bila tekan view profile yang keluar; user not exist ….hapa ke bodohnya menatang nih…memang stupid laa databes frenster ni…aku rasa frenster jadi bodo coz banyak sangat user kot?…maybe laa…nak kata bandwith tinggi sangat…tak jugak..bule plak aku view page…maybe certain process tak dapat kot..entah laa..sometimes, bila ada mesej kat inbox, lepas 2-3 hari baru dia display mesej tu..tapi kat e-mel ada plak  dia hantar info yang there's a new mesej..bila view, kosong je inbox..pelik..sekarang..aku masih menunggu testi aku yang hilang…harap² ada laa balik..

**tweak ur friendster @ tweak frenster

Leave a Reply

