hell?

DAMN!

juz now, lepas aku baru bangun tidur, aku buka la TV..mana la tahu ada rancangan best..aku tekan laa nombor 4 kat remote kontrol tuh..entah hapa laa punya sial hari ni..pepagi buta lagi dah nampak si sumawi tuh nyanyi..ala..lagu apa tah namanya tu..yang duet ngan em.nasir..lagu cinta lagu rindu (tah btol tah tidak…lebih kurang nih laa..)..bila aku tengok dia punya video klip..HOI~…tiada standard langsung..aku rasa video klip tu langsung tiada kelayakan nak masuk TV..bodoh punya astro..memang dahsyat punya video klip tu…tah berapa puluh ringgit je laa budget buat video klip tu…bapak buruk…sampah..tak guna..naik menyampah bila tengok si sumawi tuh nyanyi sambil mulutnya terjulur² macam mulut si sinyu dalam deremon…time tengok, aku termangu seketika..macam orang baru nampak labi-labi hantu…aku hairan..macam mana laa orang boleh beli album dia..nak cakap best, haram jadah….tak best langsung..nak cakap suara dia tu sedap, aku rasa sedap lagi nasi lemak…ish….buduh..tak logik langsung orang macam tu boleh jadi penyanyi..kalau standard tu laa bole jadi penyanyi..ramai kawan² aku yang aku rasa layak…termasuklah aku sendiri😀 ..dan aku rasa prestasi kami lebih baik dari dia…isk…sedih aku melihat industri hiburan tanah air…dah macam industri kilang (apa kaitannya…tah laa…tapi macam ada sikit bau-bau bacang)..teruk laa industri muzik malaysia kalau ada 2 orang macam tu…(selalu orang cakap "..kalau ada 10 orang"…for me, sorang pun dah siksa..kalau 2 orang..lagi laa tersiksa)..susah nak sokong industri negara sendiri bila terdapat sampah² macam ni..walaupun sedikit bilangannya, tapi diorang ni laa yang top…top apa pasal?….tak tahu laa…pasal dia jujur?..ikhlas?..takkan melupakanmu?..entah laa…tanya laa para peminat diorang..for me, baik aku beli album encik-encik dan puan-puan yang tinggal kat luar malaysia sana…yang seberang malaysia nih pun OK gak..

isk..hiburan..buduh..melalaikan..merugikan..

*sakit hati?…pedulik la…hati aku lagi sakit.. X-(

Leave a Reply

